Większe litery Mniejsze litery Czytelna czcionka Podkreślenie łączy Odwrotny kontrast Skala szarości Jasne tło Wysoki kontrast Resetuj ustawienia
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Józefa Piłsudskiego 16,
38-400 Krosno


OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystenta muzealnego



I. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie, (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, historia, historia sztuki, muzeologia, archeologia lub pokrewne),
  2. minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,
  6. znajomość ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,  ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

II. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
    1. opracowywanie zbiorów muzealnych,
    2. udział w przygotowywaniu i organizowaniu wystaw stałych i czasowych,
    3. współpraca przy realizacji projektów edukacyjnych i kulturalnych,
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością muzealną,
    5. opieka nad zbiorami oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    6. obsługa zwiedzających.

III. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (równoważny system czasu pracy, praca w weekendy),
  3. miejsce pracy – Muzeum Podkarpackie w Krośnie/Skansen Archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy
  4. pakiet socjalny.

IV. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Muzeum Podkarpackie w Krośnie  będzie się posługiwać publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).
 
 
W miesiącu wrześniu  2025 r. w Muzeum Podkarpackim w Krośnie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6,75%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem:
Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie należy przesłać na adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. Józefa Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno lub złożyć osobiście w Kancelarii Muzeum w Krośnie w terminie do dnia 13 października 2025 r. 


Aplikacje, które wpłyną do Muzeum Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.muzeum.krosno.pl)
 
 
UWAGA
Muzeum Podkarpackie w Krośnie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór zostaną zniszczone.

 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Muzeum Podkarpackim w Krośnie https://muzeum.krosno.pl/polityka-prywatnosci/

Pliki do pobrania

Kwestionariusz / 02.10.2025 Pobierz plik
Oświadczenia / 02.10.2025 Pobierz plik
Oświadczenie / 02.10.2025 Pobierz plik

Udostępniający: Julia Komornicka
Czas pierwszej publikacji: 02.10.2025 12:12:49
Czas wygenerowania: 02.10.2025 12:15:37
Czas ostatniej zmiany: 02.10.2025 12:52:49

Data publikacji Autor Opis zmian Akcja
02.10.2025 12:52:49 Julia Komornicka Modyfikacja dokumentu
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Józefa Piłsudskiego 16,
38-400 Krosno


OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystenta muzealnego



I. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie, (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, historia, historia sztuki, muzeologia, archeologia lub pokrewne),
  2. minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,
  6. znajomość ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,  ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

II. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
    1. opracowywanie zbiorów muzealnych,
    2. udział w przygotowywaniu i organizowaniu wystaw stałych i czasowych,
    3. współpraca przy realizacji projektów edukacyjnych i kulturalnych,
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością muzealną,
    5. opieka nad zbiorami oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    6. obsługa zwiedzających.

III. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (równoważny system czasu pracy, praca w weekendy),
  3. miejsce pracy – Muzeum Podkarpackie w Krośnie/Skansen Archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy
  4. pakiet socjalny.

IV. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Muzeum Podkarpackie w Krośnie  będzie się posługiwać publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).
 
 
W miesiącu wrześniu  2025 r. w Muzeum Podkarpackim w Krośnie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6,75%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem:
Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie należy przesłać na adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. Józefa Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno lub złożyć osobiście w Kancelarii Muzeum w Krośnie w terminie do dnia 13 października 2025 r. 


Aplikacje, które wpłyną do Muzeum Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.muzeum.krosno.pl)
 
 
UWAGA
Muzeum Podkarpackie w Krośnie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór zostaną zniszczone.

 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Muzeum Podkarpackim w Krośnie https://muzeum.krosno.pl/polityka-prywatnosci/
Data publikacji 02.10.2025 12:52:49
Autor Julia Komornicka
Opis zmian Modyfikacja dokumentu
02.10.2025 12:43:15 Julia Komornicka Modyfikacja dokumentu
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Józefa Piłsudskiego 16,
38-400 Krosno


OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystenta muzealnego



I. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie, (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, historia, historia sztuki, muzeologia, archeologia lub pokrewne),
  2. minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,
  6. znajomość ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,  ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

II. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
    1. opracowywanie zbiorów muzealnych,
    2. udział w przygotowywaniu i organizowaniu wystaw stałych i czasowych,
    3. współpraca przy realizacji projektów edukacyjnych i kulturalnych,
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością muzealną,
    5. opieka nad zbiorami oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    6. obsługa zwiedzających.

III. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (równoważny system czasu pracy, praca w weekendy),
  3. miejsce pracy – Muzeum Podkarpackie w Krośnie/Skansen Archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy
  4. pakiet socjalny.

IV. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Muzeum Podkarpackie w Krośnie  będzie się posługiwać publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).
 
 
W miesiącu wrześniu  2025 r. w Muzeum Podkarpackim w Krośnie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6,75%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem:
Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie należy przesłać na adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. Józefa Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno lub złożyć osobiście w Kancelarii Muzeum w Krośnie w terminie do dnia 13 października 2025 r. 


Aplikacje, które wpłyną do Muzeum Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.muzeum.krosno.pl)
 
 
UWAGA
Muzeum Podkarpackie w Krośnie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór zostaną zniszczone.

 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Muzeum Podkarpackim w Krośnie https://muzeum.krosno.pl/polityka-prywatnosci/
Data publikacji 02.10.2025 12:43:15
Autor Julia Komornicka
Opis zmian Modyfikacja dokumentu
02.10.2025 12:30:00 Julia Komornicka Modyfikacja dokumentu
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Józefa Piłsudskiego 16,
38-400 Krosno


OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystenta muzealnego



I. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie, (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, historia, historia sztuki, muzeologia, archeologia lub pokrewne),
  2. minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,
  6. znajomość ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,  ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

II. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
    1. opracowywanie zbiorów muzealnych,
    2. udział w przygotowywaniu i organizowaniu wystaw stałych i czasowych,
    3. współpraca przy realizacji projektów edukacyjnych i kulturalnych,
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością muzealną,
    5. opieka nad zbiorami oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    6. obsługa zwiedzających.

III. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (równoważny system czasu pracy, praca w weekendy),
  3. miejsce pracy – Muzeum Podkarpackie w Krośnie/Skansen Archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy
  4. pakiet socjalny.

IV. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Muzeum Podkarpackie w Krośnie  będzie się posługiwać publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).
 
 
W miesiącu wrześniu  2025 r. w Muzeum Podkarpackim w Krośnie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6,75%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie należy przesłać na adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. Józefa Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno lub złożyć osobiście w Kancelarii Muzeum w Krośnie w terminie do dnia 13 października 2025 r. 

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.muzeum.krosno.pl)
 
 
UWAGA
Muzeum Podkarpackie w Krośnie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór zostaną zniszczone.

 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Muzeum Podkarpackim w Krośnie https://muzeum.krosno.pl/polityka-prywatnosci/
 
Data publikacji 02.10.2025 12:30:00
Autor Julia Komornicka
Opis zmian Modyfikacja dokumentu
02.10.2025 12:15:37 Julia Komornicka Modyfikacja dokumentu
Postępowanie w sprawie naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie

Muzeum Podkarpackie w Krośnie 
ul. Józefa Piłsudskiego 16,
38-400 Krosno


OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
Asystenta muzealnego



I. Wymagania niezbędne:
  1. wykształcenie wyższe magisterskie, (preferowane kierunki: kulturoznawstwo, historia, historia sztuki, muzeologia, archeologia lub pokrewne),
  2. minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy na podobnym stanowisku w instytucji kultury,
  3. obywatelstwo polskie,
  4. pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
  5. brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo,
  6. znajomość ustawy o muzeach, ustawy o organizowaniu i prowadzeniu działalności kulturalnej,  ustawy o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich.

II. Do zakresu wykonywanych zadań na stanowisku należeć będzie:
    1. opracowywanie zbiorów muzealnych,
    2. udział w przygotowywaniu i organizowaniu wystaw stałych i czasowych,
    3. współpraca przy realizacji projektów edukacyjnych i kulturalnych,
    4. prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością muzealną,
    5. opieka nad zbiorami oraz ich ewidencjonowanie zgodnie z obowiązującymi przepisami,
    6. obsługa zwiedzających.

III. Warunki pracy:
  1. zatrudnienie w ramach umowy o pracę,
  2. praca w pełnym wymiarze czasu pracy (równoważny system czasu pracy, praca w weekendy),
  3. miejsce pracy – Muzeum Podkarpackie w Krośnie/Skansen Archeologiczny Karpacka Troja w Trzcinicy
  4. pakiet socjalny.

IV. Wymagane dokumenty:
  1. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie (wzór – załącznik nr 1 do ogłoszenia),
  2. kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie,
  3. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających wymagany staż pracy
  4. oświadczenie kandydata, że jest obywatelem polskim (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  5. oświadczenie kandydata, że ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  6. oświadczenie kandydata, że nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo (wzór – załącznik nr 2 do ogłoszenia),
  7. oświadczenie kandydata dotyczące kodu identyfikacyjnego składającego się z 6 znaków (kombinacja dużych i małych liter oraz cyfr), jakim Muzeum Podkarpackie w Krośnie  będzie się posługiwać publikując w Biuletynie Informacji Publicznej informacje o kandydatach, którzy spełniają wymagania formalne (wzór – załącznik nr 3 do ogłoszenia).
 
 
W miesiącu wrześniu  2025 r. w Muzeum Podkarpackim w Krośnie wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych osiągnął 6,75%.
 
Wymagane dokumenty aplikacyjne umieszczone w kopercie z dopiskiem: Dotyczy naboru na wolne stanowisko pracy asystenta muzealnego w Muzeum Podkarpackim w Krośnie należy przesłać na adres: Muzeum Podkarpackie w Krośnie, ul. Józefa Piłsudskiego 16, 38-400 Krosno lub złożyć osobiście w Kancelarii Muzeum w Krośnie w terminie do dnia 13 października 2025 r. 

Aplikacje, które wpłyną do Muzeum Podkarpackiego po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacje o kandydatach spełniających wymagania formalne, terminie i miejscu przeprowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej oraz o wyniku naboru będą umieszczane na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (https://bip.muzeum.krosno.pl)
 
 
UWAGA
Muzeum Podkarpackie w Krośnie nie zwraca złożonych dokumentów. Po upływie 3 miesięcy od zakończenia naboru dokumenty aplikacyjne złożone w odpowiedzi na ogłoszony nabór zostaną zniszczone.

 
Informacja dotycząca przetwarzania danych osobowych dla osób ubiegających się o zatrudnienie w Muzeum Podkarpackim w Krośnie https://muzeum.krosno.pl/polityka-prywatnosci/
 
Data publikacji 02.10.2025 12:15:37
Autor Julia Komornicka
Opis zmian Modyfikacja dokumentu
Używamy Cookies - Więcej zamknij informację o cookies
przewiń stronę do góry

Bądź na bieżąco z nowościami i promocjami. Zapisz się na newsletter!

Szanowny użytkowniku,

Tożsamość administratora systemu

Administratorem Scentralizowanego Systemu Dostępu do Informacji Publicznej (SSDIP), który służy do udostępniania podmiotowych stron BIP jest Minister Cyfryzacji, mający siedzibę w Warszawie (00-583) przy Al. Ujazdowskich 1/3, który zapewnia jego rozwój i utrzymanie. Minister Cyfryzacji w ramach utrzymywania i udostępniania systemu SSDIP zapewnia bezpieczeństwo publikowanych danych, wymagane funkcjonalności oraz rejestrowanie i nadawanie uprawnień redaktorów BIP dla osób wskazanych we wnioskach podmiotów zainteresowanych utworzeniem własnych stron podmiotowych przy użyciu SSDIP zgodnie z art. 9 ust. 4 pkt 3 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429). Minister Cyfryzacji, jako administrator systemu SSDIP jest jednocześnie administratorem danych osób wnioskujących o dostęp do SSDIP w celu utworzenia podmiotowych stron BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania.

Tożsamość administratora danych

Administratorem danych osobowych przetwarzanych w systemie SSDIP w zakresie osób wnioskujących o utworzenie podmiotowej strony BIP oraz osób wyznaczonych do ich redagowania (redaktorów podmiotowych stron BIP) jest Minister Cyfryzacji. Administratorami danych publikowanych na podmiotowych stronach BIP utworzonych w ramach SSDIP są podmioty, które daną stronę podmiotową BIP utworzyły. Podmioty te decydują o treści danych, w tym treści i zakresie danych osobowych publikowanych na podmiotowych stronach BIP, ich rozmieszczeniu, modyfikacji i usuwaniu. Minister Cyfryzacji, jako Administrator systemu SSDIP w odniesieniu do materiałów publikowanych na podmiotowych stronach BIP jest podmiotem przetwarzającym. Może on ingerować w treść materiałów publikowanych na poszczególnych stronach podmiotowych BIP jedynie w przypadku, gdy właściwy podmiot, który daną stronę utworzył i nią zarządza utracił do niej dostęp lub z innych przyczyn utracił nad nią kontrolę.

Dane kontaktowe administratora systemu SSDIP

Z administratorem systemu SSDIP można się skontaktować poprzez adres email mc@mc.gov.pl, pisemnie na adres siedziby administratora, lub na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa.

Dane kontaktowe inspektora ochrony danych osobowych

Administrator systemu SSDIP wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym może się Pani/Pan skontaktować poprzez email iod@mc.gov.pl lub listownie – na adres ul. Królewska 27, 00-060 Warszawa. Z inspektorem ochrony danych można się kontaktować wyłącznie w sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych osób składających wnioski o udostepnienie SSDIP, redaktorów poszczególnych stron BIP, oraz incydentów bezpieczeństwa. W sprawach przetwarzania danych osobowych zawartych w treści materiałów publikowanych w ramach poszczególnych stron podmiotowych, należy się kontaktować z inspektorem ochrony danych podmiotu, którego strona BIP dotyczy, ich redaktorem lub kierownictwem podmiotu, który daną stronę podmiotowa BIP utworzył.

Cele przetwarzania i podstawa prawna przetwarzania

Celem przetwarzania danych publikowanych na stronach podmiotowych BIP przez poszczególne podmioty jest udostępnienie informacji publicznej wytworzonej w urzędzie i dotyczącej działalności urzędu. Podstawę prawną publikacji stanowi wypełnienie obowiązku prawnego, o którym mowa w art. 8 oraz art. 9 ust 2 ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej. Celem udostępniania systemu SSDIP przez Ministra Cyfryzacji jest umożliwienie podmiotom zobowiązanym, o których mowa w art. 4 ust 1 i 2 ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej, utworzenia i prowadzenia własnych stron BIP (co wynika z art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ww. ustawy).

Odbiorcy danych lub kategorie odbiorców danych

Dane osobowe w zakresie imienia, nazwiska, nr telefonu, nr faksu dotyczące redaktorów podmiotowych stron BIP oraz dane osobowe publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na poszczególnych podmiotowych stronach BIP są danymi udostępnianymi publicznie bez żadnych ograniczeń, w tym Centralnemu Ośrodkowi Informatycznemu w Warszawie przy Alejach Jerozolimskich 132-136, któremu Ministerstwo Cyfryzacji powierzyło przetwarzanie danych przetwarzanych w ramach platformy SSDIP.

Okres przechowywania danych

Dane dotyczące osób wnioskujących o udostępnienie systemu SSDIP oraz dane osób wyznaczonych na redaktorów stron podmiotowych przechowywane są przez czas, w jakim osoby te pełniły swoje funkcje oraz przez okres wskazany w przepisach prawa po okresie, w którym osoby te przestały pełnić swoje funkcje. Dane osobowe osób zawarte w materiałach publikowanych w ramach podmiotowych stron BIP przechowywane są przez okres ustalony przez osoby zarządzające treścią tych stron.

Prawa podmiotów danych

Osoby, których dane są przetwarzane w systemie głównym SSDIP, w tym osoby składające wnioski o przyznanie dostępu do SSDIP oraz osoby będące redaktorami podmiotowych stron BIP, mają prawo dostępu do swoich danych, prawo do sprzeciwu, prawo ograniczenia przetwarzania oraz prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, o którym mowa powyżej. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora systemu tj. Ministra Cyfryzacji lub wyznaczonego inspektora ochrony danych na adres iod@mc.gov.pl. Osoby, których dane są publikowane w ramach treści materiałów zamieszczanych na podmiotowych stronach BIP maja prawo dostępu do danych, prawo do sprzeciwu, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo żądania ich sprostowania oraz usunięcia po okresie, w którym ich publikacja jest wymagana. Z wnioskiem w sprawie realizacji ww. praw należy się zwracać do administratora danych podmiotu, którego dana strona BIP dotyczy, lub wyznaczonego przez niego inspektora ochrony danych.

Prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego

Osobom, których dane są przetwarzane w systemie SSDIP lub na podmiotowych stronach BIP publikowanych przez poszczególne podmioty przysługuje prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego zajmującego się ochroną danych tj. do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie przy ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

Informacja o dobrowolności lub obowiązku podania danych

Przetwarzanie danych osobowych osób składających wnioski o dostęp do SSDIP oraz osób wyznaczonych do redakcji poszczególnych stron podmiotowych BIP jest niezbędne dla zapewnienia kontroli dostępu i wynika z przepisu prawa, tj. art. 9 ust. 4 pkt 3 oraz art. 9 ust. 4a ustawy z 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej (Dz. U. z 2019 r. poz. 1429) oraz § 15 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji z dnia 18 stycznia 2007 r. w sprawie Biuletynu Informacji Publicznej (Dz. U. Nr 10, poz. 68), w związku z art. 20a ustawy z dnia 17 lutego o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne (Dz. U. z 2019 r. poz. 700, 730, 848, 1590 i 2294) i przepisami rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 12 kwietnia 2012 r. w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych (Dz.U. z 2017 r. poz. 2247). Publikowanie danych osobowych na stronie systemu SSDIP oraz na podmiotowych stronach BIP jest dopuszczalne tylko wtedy, jeśli wynika z przepisów prawa, lub jeśli administrator danych uzyskał zgodę tych osób na ich publikację.